X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe)
X

Lütfen Ülke (Bölge) Seçiniz

Türkiye (Türkçe)Türkiye (Türkçe)



Kurumsal Kimlik Nedir?

Kurumsal kimlik olarak bilinen kavram adından da anlaşılabileceği gibi bir markanın, kurum ya da kuruluşun hem şirket içinde hem de dışında duruşunu, davranışını ve imajını temsil eden kimliğidir.

Kurumsal kimlik şirketin iç ve dış dünyadan görünebilen temel yüzüdür de diyebiliriz. Kurumsal kimlik firmalarda ortaya çıkabilecek olan kimlik karmaşıklığını da yok eder. Ayrıca iyi tasarlanmış bir kurumsal kimlik şirketlerin, müşterilerin ya da hitap edilen hedef kitlelerin gözünde prestij kazanmalarını ve şirketlerin saygınlığının artmasını sağlar. Ek olarak, etkili ve akılda kalıcı şekilde tasarlanmış bu kimlikler, şirketler tarafından da özümsendiğinde müşterilerin gözünde şirkete olan güveni artırarak, şirketlerin akıllarda daha çok kalmasına olanak sağlar.

Kurumsal kimlik oluşturma aşamalarında şirketler kurumsal kimlik tasarımına oldukça özen göstermeli hatta bunun için de alanlarında uzman profesyonellerle çalışmalıdırlar. Çünkü kurumsal kimlikler bir nevi kurumların imzası görevini de taşırlar. Bir kez kullanılmaya başlandıktan sonra ve kişiler oluşturulan bu kimlikler ile şirketleri kafalarında oturttuktan sonra, şirketler için tekrardan bir kurumsal kimlik tasarlamak oldukça zor bir süreci ifade edecektir.